14.04.2010

Spring Word Art


Hi everybody,
I think it is time to give you the freebie I promised :-) It is a small wordart using my kit "Spring Has Come". In the shop you find the alphabet I was using and some German wordart. I also wish to make an English wordart, hope it will be ready soon... I feel I am quite slowly if create kits and other stuff. That´s because I have to learn alot by myself and take a lot of time to try different things. I want to thank all of you, who give likeable comments here on my blog and on 4shared! It animates me to go on.


Hallo an alle,
nun ist es Zeit, euch endlich das versprochene Freebie zu geben - eine kleine WordArt passend zum Kit "Spring Has Come". Im Shop findet ihr das Alphabet, dass ich dafür benutzt habe und deutschsprachige WordArt. Ich habe auch noch vor, WordArt in English zu basteln, hoffentlich krieg ich das bald fertig... Beim Gestalten der Kits und anderen Elemente bin ich ganz schön langsam, finde ich. Das liegt jedoch daran, dass ich so unglaublich vieles erst Stück für Stück lernen muss und mich da ganz allein durchwurschteln muss. (Mein Photoshop kommt mir vor, wie die "Unendlichen Weiten des Weltalls" *hihi*) Herzlichen Dank an alle, die hier im Blog und bei 4shared so nette Kommentare hinterlassen! Die ermuntern mich, weiter zu machen.

Minoush

Kommentare:

Lori hat gesagt…

Thank you for freebies. Link on your post was added to Lori's freebie list

Pauline hat gesagt…

Thank you Minoush!

Love Pauline

CraftCrave hat gesagt…

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [15 Apr 02:00pm GMT]. Thanks, Maria

CBH hat gesagt…

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 1 post on Apr. 15, 2010. Thanks again.

BlueCat hat gesagt…

Thank you very much. This is very pretty ! Love the colors too.

Radka hat gesagt…

Beautiful blog, have a nice day Radka.

Anonym hat gesagt…

Thank you so much!

Kathery hat gesagt…

That's so beautiful!
I love the spring colours :)