28.05.2010

In Vino Veritas - Weekly Freebie


Hello dears, now my freebie is online in the DSA-shop! From today till the next thursday you get it for free. Hope you like it... My husband was the "Muse" for this little kit, because he loves to drink a sip of red wine on a pleasent evening and since I know him, I love this, too... *laugh*

Hallo ihr Lieben, nun ist mein freebie im DSA-Shop online! Von Heute bis zum nächsten Donnerstag bekommt ihr es kostenlos. Ich hoffe, es gefällt euch. Mein Mann war die "Muse" für dieses kleine Kit, denn er liebt es, an gemütlichen Abenden ein Schlückchen Rotwein zu trinken. Und seit ich ihn kenne, liebe ich das auch... *lach*

Kommentare:

CraftCrave hat gesagt…

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [29 May 02:00pm GMT]. Thanks, Maria

SONDRA hat gesagt…

Thank you for sharing!

Pauline hat gesagt…

Hello Minoush!
So glad to see that you're back, but so sad that you don't feel a little better. What a terrible illness this is.
But don't let stupid people who say things like that get you down, you hear!!! They just don't know any better. It's so easy to judge over others.
Love Pauline

Nina hat gesagt…

Liebe Minoush,

wie schön, zu sehen, dass du wieder am scrappen bist. Für dein Freebie komme ich leider etwas zu spät, aber es sieht wieder sehr hübsch aus!

Ich hoffe bei dir geht es bald wieder aufwärts.

Liebe Grüße
Nina

Sonjas Scrap Welt hat gesagt…

Hallo Minoush
*lach* eigentlich wollte ich nur kurz gucken, wer mir diesen netten Kommentar zu meinen neuen Blog und meinen Freebie Kram gepostet hat - und nun bin ich ganz überrascht: Von DIIR ist das Wein Kit!!! Ich hab es mir vor einiger Zeit runtergeladen und finde es WUNDERSCHÖN!! Dein Mann ist wirklich eine seeeehr brauchbare Muse *gggg* - hoffentlich auch für weitere Kits... ??? *ggggg*
viele liebe Grüße - und DANKE für deine lieben Kommentare
Sonja

Susie(Psychozoe), Zoe the cat, Chiquita the dog hat gesagt…

Hello! I want to thank you for visiting my blog and commenting, and I have a surprise for you on my blog!

XOXO
Susie

http://psychozoe.blogspot.com/2010/07/sparkling-blog-award-thank-you.html