30.06.2011

A short rest

Hello friends,
if you wonder, why here is no new scrap kit or freebie:
I am quite ill for some time with tooth infection and as a result of treatment I have got a gnathospasm or trismus ( I am not sure, which is the right word in English). That means, I am not able to open my mouth more than 1 millimeter and I have vicious headache.
I didn´t know that a sickness like this do exist and sometimes my darling and me have to laugh if I try to speak some words without open my mouth :-))
Hope you will come back if I feel better and offer you new stuff.
Best wishes to all of you!

Hallo liebe Freunde,
falls Ihr Euch wundert, warum es hier nichts Neues gibt:
Ich bin seit einiger Zeit krank wegen einer Zahninfektion und infolge der Behandlung hab ich eine Kieferklemme bekommen. Das bedeutet, dass ich meinen Mund höchstens 1mm weit öffnen kann und ziemliche Kopfschmerzen hab.
Ich wusste gar nicht, dass es so etwas überhaupt gibt und mein Schatz und ich müssen oft lachen, wenn ich versuche, etwas zu sagen, ohne den Kiefer richtig zu öffnen :-))
Ich hoffe, Ihr schaut wieder hier vorbei, wenn es mir wieder besser geht und ich Euch Neues anbieten kann.
Alles Gute für Euch!

Keine Kommentare: