08.10.2011

Autumn Wordart Freebie

Hello friends, I am sooo happy, because a new era of scraping has begun for me! Since 2 weeks I am a proudly user of "real" Photoshop. The last 3 years I worked with Photoshop Elements 7 and that is not half as good to design as the "full" Photoshop. Now I learn how to use Photoshop at "photoshopdesign.de", which is a great forum. Today in the evening I played something around with the programm and the result is a little word art freebie for you. The german words "kunterbuntes Herbstvergnügen" mean in English something like "motley autumn pleasure"

Have fun with it!


Hallo Ihr Lieben,
ich bin total glücklich, denn für mich hat nun eine neue Ära des Scrappen begonnen! Seit 2 Wochen bin ich stolzer Nutzer des "richtigen" Photoshop. In den letzten 3 Jahren habe ich mit Photoshop Elements 7 gearbeitet und das ist nicht halb so gut zum Designen, wie das "komplette" Photoshop. Im tollen Forum von "photoshopdesign.de" lerne ich gerade, wie man das Programm benutzen kann. Heut abend hab ich ein bisschen mit dem Programm herum-gespielt und geübt und herausgekommen ist ein Word Art Freebie für Euch.

Viel Spaß damit!

Minoush

Kommentare:

CraftCrave hat gesagt…

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [08 Oct 09:00pm GMT]. Thanks, Maria

CBH hat gesagt…

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 4 post on Oct. 09, 2011. Thanks again.

joelsuma hat gesagt…

Hallo Minoush,
danke fürs WA - weiterhin viel Vergnügen beim Erlernen von Photoshop.
LG joelsuma

Gabi hat gesagt…

Ich freue mich richtig für Dich, dass Du so viel Freunde am tollen Photoshop hast. Habe das Programm auch vor einem knappen Jahr zu Weihnachten bekommen, war super, super glücklich und bin es immer noch!!!

Liebe Grüße!