08.11.2015

Color Quiz


Hey, take a look at this yellow color - this shall be me...! *ha ha ha* Rikki posted on her blog about a "Which color are you" quiz and of course I had to try that too. I was sure my color will be PINK, but (oh my dear!) the result is YELLOW... *shock* Though I think the description of the personality is really me - only the best side, of course, we keep silent about the other side ... *lol* : Result-Yellow

So what is your color? 


Hey, schaut Euch mal diese gelbe Farbe an - das soll ich sein...! *ha ha ha* Rikki postete auf ihrem Blog über ein "Welche Farbe bist du" Quiz und natürlich musste ich das gleich ausprobieren. Ich war sicher ich bin PINK, aber (ach du meine Güte!) das Ergebnis ist GELB... *schock* Doch ich denke die Beschreibung der Persönlichkeit trifft es tatsächlich - natürlich nur die Schokoladenseiten, über den Rest schweigen wir ... *lol*: Resultat-Gelb

Und, welche Farben seid Ihr?

Keine Kommentare: