15.10.2016

Baltic Sea Scrapbook Page

I have finished another page for my Baltic Sea photobook! For some years we spent the summer holidays on the island Darss and since some time I try to scrap a book with my best memories and moments of these holidays. This time the page tells the story about how I became a "photographer" (not real, but it sounds good, isn't it?). In May 2015 just before our vacation, my husband has got a new camera. He wanted to sell the old one for a very low price. I didn't want this. Quite spontaneously I decided to inherit the old camera from him and start to learn about photography. So in the last year we made our vacation a "photo excursion for beginners". Always in the restaurants my darling explains me how to use the camera. And after that in the nature, I tried to make photos. On this page you see me practicing in a dreamy poppy field...


Endlich habe ich wieder eine Seite für mein Ostsee-Fotobuch fertig! Einige Jahre lang haben wir unsere Ferien auf dem Darss verbracht und seit einiger Zeit versuche ich, aus den schönsten Momenten und Erinnerungen ein Scrapbook zu gestalten. Diese Seite erzählt nun die Geschichte, wie ich zum Fotografen wurde. (nicht wirklich, aber es klingt so schön *grins*) Nein, eigentlich bin ich nur Besitzer einer Kamera geworden und übe seit dem immer wieder ein wenig.
Die Seite entstand übrigens im Rahmen einer Template-Challenge bei Photoshopdesign.

Happy Scrapping!
Minoush




Keine Kommentare: