30.10.2016

Mein Monatsprojekt - Teil 3

After 10 month, I truly can say this One-Month-One-Page project is close to my heart. It means to me all what I expected and even more. I never awared that my year is full of such little nice details. Working on this project is like using a magnifying glass for one's life. Before I start to create the October page, I will show you the pages for June, July and August. As always this is to give you some inspiration and ideas for your own project.


Nach 10 Monaten kann ich nun wirklich sagen, dass mir das Monatsprojekt an's Herz gewachsen ist. Es ist wirklich so toll, wie ich erwartet hatte - und sogar noch besser. Mir war nie bewusst, dass mein Jahr so voller netter kleiner Details ist. Die Arbeit an diesem Projekt ist wie eine Lupe für's Leben. Bevor ich nun meine Oktober-Seite gestalte, zeige ich euch die Seiten für Juni, Juli und August. Wie immer ist es gedacht, um euch Inspiration und Ideen für ein eigenes Projekt zu geben.

Happy scrapping!
Minoush



June 1 - double page


June 1 - left page


June 1 - right page


June 2 - single page


July - double page


July - left page


July - right page


August 1 - double page


August 1 - left page


August - right page


August 2 - double page


August 2 - left page


August 2 - right page


1 Kommentar:

Rikki hat gesagt…

Das wird sicher ein wunderschönes Album werden, wenn es fertig ist. Ein richtiger Atlas deines Lebens momentan. Sehr, sehr schön!